شناسه خبر : 103814
سه شنبه 04 مهر 1402 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوآوری و ابتکار جالب و تماشایی شهرداری تهران/تصاویر

با آغاز سال تحصیلی جدید که همزمان با شروع هفته دفاع مقدس می باشد، شهرداری تهران در حرکتی تازه، خلاقانه و زیبا اقدام به نصب بنرهایی زیبا با محتواهای مرتبط و جذاب و دیدنی نموده است...

فاش نیوز - با آغاز سال تحصیلی جدید که همزمان با شروع هفته دفاع مقدس می باشد، شهرداری تهران در حرکتی تازه، خلاقانه و زیبا اقدام به نصب بنرهایی زیبا با محتواهای مرتبط و جذاب و دیدنی نموده است.

 شهرداری تهران در اقدامی نمادین و هنرمندانه و با الهام از نمادهای اعلام خبر شهادت شهدا در ابتدای انقلاب اسلامی، اقدام به نصب نمادهایی در برخی نقاط تهران نموده است که در نوع خود بی سابقه است. شهرداری تهران در اقدامی هنرمندانه تصاویر نورانی شهدای دفاع مقدس را بر روی همان نقش و نگارهای اعلامیه ای اول انقلاب شهدا با ابعادی بزرگ طراحی و نصب کرده است.

 در همین راستا بنرهایی نصب شده که روی آن تصاویر شهدا و دانشمندان ایرانی بر روی کتاب های درسی درج شده و نشان دهنده داشتن قهرمانان افتخارآفرین در میهمن و محتوای آن درس مرتبط با تخصص آن شهید یا بزرگان می باشد.

 همچنین اقدام زیبای دیگر بنرهای بسیار خلاقیت آمیز سکانس های جذاب فیلم های زیبای دفاع مقدسی ست که سکانس و دیالوگ تاثیرگذار آن را بنر کرده اند و در اتوبان ها و خیابان های اصلی نصب شده است.

 همچنین در ترغیب دانش آموزان به تحصیل و ایام تحصیلی، بنرهایی با طرح انیمیشن طراحی شده که خاطرات دوران مدرسه را مرور کرده و نشان می دهد.

قایل ذکر است که سازمان زیباسازی شهرداری تهران این اقدام را در نقاطی انجام داده است که بیشترین تردد روزانه شهری را دارند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi